The Beach of The Drowned
One morning,the body of a sailor is dragged by the tide to the shore. If he hadn't had his hands tied, Justo Castelo would be another son of the sea that found his grave in the waters while fishing. But the ocean has never needed moorings to kill. No witnesses, no trace of the boat of the deceased, Inspector Leo Caldas is immersed in the marine environment of the town, trying to solve the murder of men and women who refuse to reveal their suspicions and when they decide to speak, will point in an unexpected direction.