The Best Summer of Our Lives
Bia, Giulia and Laura (BFF Girls) get a chance to sing in a Music Festival very famous in the city of Guaruja (Sao Paulo). But the plans of these three friends are frustrated since they have educational recovery at school. They go on a very risky mission to sing in the festival, without their parents to find out.