The Big Circus
Legendary producer/writer Irwin Allen ("The Poseidon Adventure," "The Towering Inferno") expertly captures the spectacle of the big top, with help from an all-star cast including screen legend Vincent Price ("The Fly," "House of Wax") as the ringmaster and Peter Lorre ("Casablanca") as a circus clown. A circus owner (Victor Mature - "Kiss of Death") is on the verge of bankruptcy when his corrupt ex-partners attempt to drive him out of business. When an accountant (Oscar-winner Red Buttons "Sayonara") is sent to examine the workings of the circus before a loan can be given, accidents and saboteurs plague the circus.