The Big Hit
Etienne, an often out of work but endearing actor, runs a theater workshop in a prison, where he brings together an unlikely troupe of prisoners to stage Samuel Beckett's famous play Waiting for Godot. When he is allowed to take the colorful band of convicts on a tour outside of prison, Etienne finally has the chance to thrive.