The Blackout
A debauched Hollywood movie actor (Matthew Modine) tries to piece together one wild night in Miami years earlier that remains a drug-induced blur, and soon finds out that some questions about his past are best left unanswered. Directed acclaimed filmmaker Abel Ferrara, "The Blackout" also stars Dennis Hopper, Béatrice Dalle and Claudia Schiffer.