The Blackout
A young expecting couple, four rebellious teenagers and a lone survival expert are confronted by a worldwide blackout that forces them to survive as society breaks apart around them. "The Blackout" is a riveting ensemble thriller that illustrates the strength of human endurance and the worst of human nature.