The Blade Cuts Deeper
John Abbott, narcissistic host of Lights, Camera, KILL, built his fame exploiting real-life tragedies. But when one grieving victim seeks revenge, the spotlight turns deadly. Fame has a price—and someone is ready to make Abbott bleed for it.