The Blitz
In 1940, a struggling poor young man falls for a girl who must pay a terrible price to save her mentally disabled brother by marrying a powerful shrewd businessman. Then Rotterdam Blitz, a devastating German bombardment, begins. Dutch language film with English subtitles.