The Bodyguard
A retired bodyguard who has settled into a corner of the world where China, Russia and North Korea meet as he suffers from early dementia finds a new friend in a young girl. When her life is threatened by her father's connection with a local crime lord, the bodyguard must call upon his long forgotten skills to save her.