The Boyfriend School
Gus Kubicek (Steve Guttenberg) isn't exactly ladies' man material... At least not until his romance writer sister (Shelley Long) gets hold of him. Soon he's the buff and bronzed main character in the romantic fantasies of his dream girl, Emily.