THE BRANCH
The employees of the Industrial Zone Branch of the Banco Nacional Obrero, after a long vacation, must return to work and resume their routine, something that will not be easy, because their bosses came up with the idea of conducting a survey of work environment, which will reveal true personalities in the office.