The Candy Witch
Two ghost hunters are called upon a distressed family who claim they are being tormented by an evil spirit known in their local town as The Candy Witch. But as the mystery of her curse is uncovered, surprising and sinister turns are discovered around The Candy Witch's identity. Their hardest case yet, can they solve this evil curse before more people are killed by the demonic spirit?