The Card Counter
From MARTIN SCORSESE and PAUL SCHRADER, the team behind TAXI DRIVER and RAGING BULL comes “AN INTENSE HYPNOTIC THRILLER” (The Playlist) where “OSCAR ISAAC DELIVERS A CAREER-DEFINING PERFORMANCE” (Vanity Fair). Told with Schrader's trademark cinematic intensity, the revenge thriller tells the story of an ex-military interrogator turned gambler haunted by the ghosts of his past decisions, and features riveting performances from stars Oscar Isaac, Tiffany Haddish, Tye Sheridan and Willem Dafoe.