The Choice
Travis Shaw (Benjamin Walker) is a ladies' man who thinks a serious relationship would cramp his easygoing lifestyle. Gabby Holland (Teresa Palmer) is a feisty medical student who's preparing to settle down with her long-term boyfriend (Tom Welling). Fate brings the two together as Gabby moves next door to Travis, sparking an irresistible attraction that upends both of their lives. As their bond grows, the unlikely couple must decide how far they're willing to go to keep the hope of love alive.