The Cleaner
To most people, Way (Mean Phiravich Attachitsataporn) seems like an ordinary IT employee who generally keeps to himself. However, he has an entirely separate career as "The Cleaner," a corpse disposal expert who cleans up after cheeky assassin Guy (Amarin Nitibhon), also known as "The Killer." Way and Guy's routine gets upended when Fai (Noolek Thithinan Sanla) joins Way's workplace, and the young woman completely changes Way's world as she introduces him to the idea of love and dating. Everything seems to be going great... until Fai's life is in danger, and Way seeks help from an unlikely source – Guy. Will Way join Guy as a "Killer"? This 2022 Thai movie was directed by Lima Chalerm Wongpim.