The Congress
More than two decades after catapulting to stardom with The Princess Bride, an aging actress (Robin Wright, playing a version of herself) decides to take her final job: preserving her digital likeness for a future Hollywood. Through a deal brokered by her loyal, longtime agent (Harvey Keitel) and the head of Miramount Studios (Danny Huston), her alias will be controlled by the studio, and will star in any film they want with no restrictions. In return, she receives healthy compensation so she can care for her ailing son and her digitized character will stay forever young. Twenty years later, under the creative vision of the studio’s head animator (Jon Hamm), Wright’s digital double rises to immortal stardom. With her contract expiring, she is invited to take part in The Congress convention as she makes her comeback straight into the world of future fantasy cinema.