The Conqueror: Hollywood Fallout
Hollywood is littered with bad movies - and The Conqueror is one of the worst. John Wayne stars as Genghis Khan, and while it suffers from a host of issues, the reason it is still discussed today is because nearly half the cast and crew contracted cancer. This is a story of government lies, careless production decisions, and the most powerful weapon ever created by humankind.