The Consequence
Dave a struggling farmer from a poverty town of Haiti suddenly becoming a single father believes his wife death was the reason of a voodoo priest. Giving an opportunity to escape into the US, but however from the moment arrived trouble seemed to follow. this picture depict an immigrant man faced with no options is a dangerous one.