The Consolation
Victim of unexplained dizziness and discomfort, Flavie, a television host, decides to consult a psychiatrist. He suggests a past ordeal that she would have hidden and suggests that they go through a photo album of her childhood together. The picture of a teenager with a sad look is going to wake up some buried memories...