The Cottage
Forced into hiding after their kidnapping plan goes awry, two rival siblings, David (Andy Serkis - The Lord of the Rings trilogy) and Peter (Reece Shearsmith - Shaun of the Dead), find themselves fighting for their sanity while they hole up in a secluded country cottage. Weighed down by a hostage who refuses to stay quiet, or tied down, they are soon held captive by their own victim. But everyone's problems go from bad to worse when they come face-to-face with their psychotic axe-wielding neighbor - a demented farmer with a dark, nasty secret buried where you'd least expect.