The Covenant
After the tragic deaths of her husband and daughter, Sarah Doyle moves back to her childhood home with her estranged brother, Richard. It's not long before Sarah begins to experience supernatural phenomena of a violent and hostile nature. Bewildered and desperate, Richard enlists the aid of a paranormal investigator who confirms that Sarah has become possessed by a powerful demon. Together, the three men will go to battle to save Sarah's soul.