The Creeps Noir
Experience Charles Band's bizarre riff on classic Universal horror in shivery, silvery monochrome! Dracula. Frankenstein. The Werewolf. The Mummy. In an experiment of the maddest kind of science, these four classic monsters of film and literature are brought back to life…but something goes wrong - they emerge as half their normal size. Now, they're three feet tall…and not happy at all!