The Da Vinci Code Deception
Is the novel, The Da Vinci Code, fact or fiction? Was Jesus really married to Mary Magdalene? Was she one of his disciples? Did they have a child together that became FranceÕs royal bloodline? Find the answers in this fascinating documentary.