The Deadly Game
In order to take down a notorious London crime lord (Gabriel Byrne), Detective Parker (Rufus Sewell) will do whatever it takes, even if it means breaking the law. When Parker enlists the help of a known criminal, allegiances are blurred and his perfect plan becomes a deadly game of cat and mouse. With twists and turns that will keep you on the edge of your seat, All Things to All Men is a thrill ride you won’t want to miss!