The Delivered
In 1657 England, Fanny Lye transcends her oppressive marriage to discover a new world of possibilities -- but at a great personal cost. Living a life of Puritan stricture with her husband and young son, Fanny's world is shaken to its core by the unexpected arrival of a young couple closely pursued by a ruthless sheriff and his deputy.