The Dude in Me
Pan-su is a career criminal and a savvy entrepreneur who is the right-hand man and son-in-law of a mob boss. After a freak accident, Pan-su wakes up in a 17-year-old Dong-hyun's body, while the boy is in his body, which is in a coma. He goes out to investigate what happened and discovers just how badly Dong-hyun has been bullied in school and finds out that he got into the accident while trying to protect a girl. He manages to fix some of Dong-hyun's problems, including his physique, only to realize that he now has the chance to fix his own past mistakes.