The Engineer
As Israel is rocked by a series of terrorist bombings, a U.S. senator’s daughter is killed in an explosion. Now, an ex-Mossad agent must lead an elite, covert team to find the man responsible - the elusive “Engineer.” Can they capture a madman before more innocent lives are lost? Based on the true events surrounding the hunt for the mastermind behind the deadliest suicide bombings in history.