The Eyes
Trang (Thu Trang), a wealthy painter, awakens from a coma after a car crash with no memory but a newfound ability to see spirits. She discovers her corneas were grafted from Lisa (Bao Thanh), a missing singer, and begins investigating the mysterious circumstances surrounding her transplant. As Trang delves deeper, she uncovers unsettling secrets about her past and her husband Truong (Quoc Truong), while being haunted by disturbing visions of a bleeding woman. Her supernatural sight reveals hidden thoughts and dark intentions around her, pushing her to unravel the truth behind her transformation. This is a 2020 Vietnamese supernatural thriller directed by Nhat Trung.