The Fence
A vast public works project in West Africa. Horn, the construction site manager, and Cal, a young engineer, share lodging behind the double gates of their compound. Leone, Horn’s recent bride, comes to join them the same night that a man appears at the fence. His name is Alboury. Like a specter in the darkness, he demands the body of his brother who died earlier that day on the site. He will hound the two men all night long until they return it, as Leone watches the disaster play out before her.