The Final Cut
A mysterious bomber is planting explosive devices in Seattle, Washington. Since their quality takes too big a toll amongst Seattle Police bomb experts, John Pierce, former head of the Bomb Squad, reluctantly takes the job that will take him to face his worst nightmare.