The Final Scream
Aspiring actress Kia Anderson is desperate to debut as an actress. She gets a call inviting her to an independent horror movie. Excited and feeling that his big break has come, Kia accepts the invitation. In the production company's office, the young woman meets the director and his team and is informed that the rehearsals will begin that weekend. Days later, Kia arrives at the rehearsal site and discovers that she has already won the role – and that the footage they will make will already be valid for the film. Only the extreme realism of the footage is absurd and Kia realizes that he got into a stolen.