The First 9 1/2 Weeks
On a sweltering New Orleans night, seduction and pleasure is never what it seems. When a stockbroker (Paul Mercurio) plots to win his biggest account, he falls into the excesses of Mardi Gras with his client's (Malcom McDowell) insatiable wife (Clara Bellar). But he gets more than he bargained for when the couple spins a wicked web of deception from which there may be no escape.