The First Time
Dave (Dylan O’Brien) is an incurable romantic in love with the hottest girl in school, Jane (Victoria Justice). Unfortunately, she only thinks of him as a friend – without benefits. Through a chance encounter, Dave meets Aubrey (Britt Robertson), an alluring girl from a nearby school, which sparks a flame that soon becomes a red-hot romance filled with all the angst, missteps and awkwardness of a first time love! Hilarious and heartwarming The First Time is an unforgettable coming-of-age comedy featuring a sizzling ensemble cast.