The Function
Friends Jay and Bosko, who work at a neighbourhood sandwich shop, have big dreams of becoming celebrity music entertainers. When they get wind that a record exec is in town promoting his latest business venture, the two will stop at nothing to show their talents and gain the attention of the label exec, Eric Yates, but to do that, they have to throw the hypest function of their lives.