The Funeral Guest
While most people go to funerals to say goodbye, Emily simply goes, uninvited, in search of life. Alone and out of place among people, she lives in a constant quest to connect with someone. When she breaks into April Loren's funeral, she is mistaken for a distant sister of April. Attracted to the Loren family, she lets the fake go on until she meets April's brother-in-law, Drew, whom she falls in love with. How does revealing the truth if living in lies seem so much better?