The Gardener
Every year, the Prime Minister eliminates his enemies whom he designates on the top secret. Unfortunately for advisor to the president Serge Shuster, he’s on the list. He and his family are surely done for. But what no one knows is that the Shusters have a new gardener, Léo, who has trimmed more than hedges in his day.