The Gathering, Part II
Two years after Adam Thornton's terminal illness kindled a reconciliation between members of the family, his widow and children face another challenge to their relationship as Kate Thornton becomes romantically interested for the first time since Adam's death. Victor Wainwright (Efrem Zimbalist, Jr.) courts Kate Thornton (Maureen Stapleton) even as he negotiates to buy the Thornton family business. His interest sparks mistrust among Kate's adult children as it reawakens the difficulties they had in their relationship with their father. Now, during the Christmas season in an idyllic New England town, can a family find the love to overcome their differences in this heartwarming continuation of the Emmy Award-winning The Gathering?