The Glorious Seven
Ex-military commander David Guerra is hired by a crooked millionaire to rescue his wife who was kidnapped by the leader of a guerrilla group. Guerra recruits six of his former special forces comrades to join him on this task. Outnumbered by their highly skilled opponents the seven start a seemingly hopeless and bloody mission, hoping they can pull off the unthinkable and somehow still survive.