The Good Girls
The year is 1982, and an economic crisis is hitting Mexico. The always charming, perfect, and spoiled Sofia, the queen bee of her friend group, faces the unimaginable—her social decay. Cracks appear in Sofia and her husband’s manicured lives as the social and economic order shifts around them.