The Great Yokai War The Great Yokai War
A young boy is chosen as the "Kirin Rider" and becomes a hero. He must lead Japan’s ancient Yokai spirits in their apocalyptic war against the evil monsters. A plush remake of the 1968 film from acclaimed director Takashi Miike.