The Handler
Ryker is a recently returned to home vet who is struggling for money to take care of his wife and child. He gets in touch with Vinnie, a mob boss, who helps him, but Ryker soon wants out and when Vinnie doesn't allow it. Ryker purposely throws a job and Vinnie seeks to take Ryker out in any way possible.