The Havana
Shot on location in Havana and the provinces of Cuba, where workers need three to four years to produce a fine cigar, and in London, Madrid, and Berlin, where aficionados enjoy them in under a hour, this entertaining film takes a look at the history and tradition of the finest cigar in the world. Famous smokers of the authentic Havana cigar include Churchill, Castro, and President Kennedy.