The Hawk
A Hitchcockian thriller of a housewife who thinks her husband is a serial killer. 'The Hawk' stalks women on the motorway, raping and killing, then plucking out his victim's eyes. Annie's husband has always been absent on the dates of the murders. Other details convince her it must be him. Or is this paranoia, a legacy of the violent depression she suffered after her two sons were born?