The Heavenly Plan
Eustaquio (Gastón Pauls) and Heriberto are two forty-something altar boys dealing with the fact that Father Roberto, their mentor since they were abandoned in childhood, faces his last days. Eustáquio has plans of replacing Father Roberto while Heriberto can't stop thinking about María, but together the two men have a plan to face the first existential crisis of their lives.