The High Frontier: The Untold Story of Gerard K. O'Neill
The High Frontier tells the untold story of Gerard K. O'Neill who in 1977 wrote the book, The High Frontier: Human Colonies in Space, which sparked a grassroots movement to build Earth-like habitats in space in order to solve Earth's greatest crises.