The Hunted
From the creator of Under Siege comes an explosive adventure, jam-packed with thrills and nonstop action. Christopher Lambert stars as Paul Racine, a high-powered American business executive in Japan. Racine is catapulted into a maze of danger and intrigue after he and his sexy companion (Joan Chen) are the targets of assassins hired by the ruthless Kinjo (John Lone). To survive, Racine must join forces with a powerful samurai and together they will fight the force of evil in an awesome battle rooted in centuries of brutal conflict.