The Hunted
In the woods of Silver Falls US Special Forces Operative Aaron Hallam goes on the rampage. But nothing is quite what it seems… Lieutenant Bonham, the man who trained him, is brought out of retirement to track him down and bring him to justice. With the help of tenacious FBI agent Abby Durell, Bonham must bring down the man who can already anticipate his every move before he kills again.