The Inhabitants
In this haunting ghost story, a young couple gets more than they bargained for when they renovate a neglected bed and breakfast in New England. After a series of disturbing events, the husband begins to suspect that something evil is lurking within the walls of this old house, and whatever it is has set its sights on his wife. Now he must fight to uncover the inn's dark secret before this malicious spirit consumes everything he loves.