The Initiated: Written from the shadows
The formerly revered journalist Frank Molina finds himself in hiding, with his career shattered. However, he continues to write anonymously hidden in the shadows. Frank’s sense of calm is abruptly interrupted when a pair of severed eyes and a blood-soaked note appear at his door. As the number of victims increases, Frank will need to unblock his traumatic past if he seeks to find the killer.