The Jester
Over a sleepless night in 1978, Francisco and Rita meet up to remember João, a recently murdered childhood friend. João had belonged to a subversive leftist group during the dictatorship, and was a film producer who had been filming an adaptation of Alexandre Herculano’s drama The Jester.